Časté dotazy

Časté otázky

Musím se registrovat pokud chci nakupovat?

Při nákupu Vás automaticky registruje systém.

- při opakovaném nákupu Vám to usnadní objednávání
- Vaše údaje si bude systém pamatovat
- budete tak moci dělat objednávku rychleji a pohodlněji
- budete mít své konto
- v kontě budete mít přístup k historii objednávek a faktur

Nepamatuji si své přihlašovací údaje resp.sa nevím přihlásit.

Pod kolonkou přihlásit najdete odkaz "Zapomenuté heslo" kde máte možnost kliknutím a vložením svého přihlašovacího jména a emailu, zaslat si nové heslo na Váš e-mail.
Pokud Vám něco nefunguje bez problémů napište na autolaky1@autolaky1.sk a Váš problém vyřešíme.

Chci si dát namíchat autolak / autolak ve spreji jako mám postupovat a kde najdu kód barvy auta?

Jednoduché J Kliknete si v horní šedé liště na Míchání autolaků nebo chcete-li barvu ve spreji tak na autolak ve spreji. Dále kliknete na značku vašeho auta (pozn: pokud se v dané nabídce nenachází značka vašeho auta, použijte kontaktní formulář - nejdříve však musíte kliknout na informace zde), kde se Vám zobrazí 2K lesklý nebo metalíza. Zvolíte si možnost jakou máte a po rozkliknutí najdete, kde se váš kód barvy v autě nachází. Kód barvy napíšete do poznámky, která se nachází pod kolonkou do košíku.

Jaká bude cena za sprej? Bude k tomu zapotřebí i bezbarvý lak?

Cena za sprej je 10 eur. Pokud máte 2K uni hladkou barvu na autě, motorce, jiné ... není třeba to lakovat bezbarvým lakem. Pokud máte metalízu, je třeba ji přelakovat bezbarvým lakem nakolik barva po nastříkání je matná. Bezbarvý lak ve spreji je samostatně! Není spolu s barvou.

Do kdy je nejvhodnější objednávat?

- Objednávat můžete samozřejmě kdykoliv, ale nejlepší je to načasovat si vždy do 14:00, protože o tomto čase se zpracovává většina objednávek na další den.

 

Co znamená když je produkt nedostupný?

- Pokud je produkt nedostupný, znamená to delší výpadek u nás na skladě. Může to trvat 2-3 týdny nakolik produkty nám jdou ze zahraničí, neumíme ovyplivniť čas dodání, ale snažíme se aby to bylo u nás co nejdříve.

Jak zaplatím svou objednávku?

převodem

na dobírku

Co když něco v mé objednávce chybí?

Pokud v doručeném nákupu něco nebylo dodáno a máte to na faktuře, dejte nám čím dříve vědět a vše napravíme. Zde jsou tři možnosti jak to můžeme řešit:
1. Chybějící produkt Vám doručíme, jakmile to bude možné (i v tentýž den),
2. Chybějící produkt Vám doručíme v budoucí objednávce,
3. Vrátíme Vám peníze za chybějící produkt.

Kde najdu Vaši prodejnu?

Naše prodejna se nachází v Levicích na ulici Kpt.Jána Nálepku 88, hned vedle Tujvel barvy laky. Druhá prodejna sa nachází na Prešovskej ceste 1469/41A v Košicích